هود آشپزخانه برند فرامکو
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

هر یک از وسایل برقی که در آشپزخانه هستند مشخصات فنی دارند که نشان دهنده میزان کیفیت آن هاست . به همین دلیل هود آشپزخانه برند فرامکو نیز مشخصات فنی مربوط به خود را دارد. در ادامه مشخصات فنی هود فرامکو را در قالب چند تیتر برای شما آورده ایم:

  • دارای موتور پر قدرت با توان ۲ هزار وات
  • دارای نمایشگر دیجیتالی
  • مکش هود ۵۰۰ متر مکعب در ساعت
  • دارای فیلتر های جدا کننده با قابلیت شست و شو

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه فرامکو با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

انتخاب هود مناسب آشپزخانه  با توجه به نوع دکور و سبک آشپزخانه صورت می گیرد علاوه بر آن یک هود خوب باید دارای قدرت مکش بسیار قوی باشد البته انتخاب هود با مکش قوی متناسب با نیاز روزانه شما مشخص می شود. از طرفی یک هود ایده آل باید سر و صدای کمی داشته تا آرامش ساکنان را بر هم نزند. یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب هود مناسب باید در نظر گرفته شود سایز هود متناسب با اجاق ‌گاز و فضای آشپزخانه است به همین دلیل شما نباید اجاق گاز بزرگ و هود کوچک انتخاب کنید بلکه هر دو باید در یک سایز باشند.

چرا هود  ظرفشویی فرامکو

چرا هود ظرفشویی فرامکو؟ به دلیل آن که هود فرامکو ساخت یک شرکت معتبر است و تمامی ویژگی های یک هود خوب را دارد از طرفی برای ساخت این هود از پر قدرت ترین موتور، بهترین سیستم مکش، کم مصرف ترین ولتاژ ورودی استفاده شده است. ویژگی دیگری از سینک ظرفشویی فرامکو که آن را از سایر برند ها متمایز کرده است استفاده از متریال کاملا مرغوب در تهیه آن است و به سبب ارزان بودن  قیمت این سینک انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های ایرانی است.

انواع هود آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه:

  • هود زیر کابینتی
  • هود شومینه ای
  • هود جزیره ای
  • هود مورب
  • هود مخفی می باشد

در این بین دو نوع هود زیر کابینتی و مخفی خود دارای زیر مجموعه هایی مثل هود آسانسوری و هود کشویی می باشند.

هود زیر کابینتی

یکی از ابتدایی ترین هود هایی که وارد بازار شد هود زیر کابینتی بود. از دیر باز هود زیر کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه خوش درخشیده است تا جایی که حتی امروزه هم با وجود تنوع های فراوان باز هم شاهد حضور هود زیر کابینتی در آشپزخانه ها هستیم. هود زیر کابینتی را هود کتابی هم می گویند که امروزه نوع کشویی آن نیز طراحی شده است. معمولا فیلتر این هود الیافی و آلومینیومی است که نوع آلومینیومی آن قابلیت شست و شو دارد. در هود زیر کابینتی معمولا از یک یا دو موتور پر قدرت استفاده شده و بدنه آن  از استیل و ورقه های گالوانیزه تهیه شده است.

هود شومینه ای

قطعا تا به حال هود شومینه ای را دیده اید و سبک و طرح آن برای شما زیبا و جذاب بوده است. معمولا هود شومینه ای را به شکل یک قیف بر عکس می سازند که به دیوار نصب شده و هوا کش آن هم این قابلیت را دارد که به سقف یا دیوار نصب شود. هود شومینه ای یک مزیت دارد و آن هم داشتن فیلتر هایی از جنس آلومینیوم است که باعث شده به راحتی بتوانیم فیلتر ها را بشوییم بدون آن که اختلالی در مکش هود ایجاد شود. معمولا هود شومینه ای از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته می شود که شیشه برای جذاب تر نشان دادن مدل هود و آلومینیوم برای مقاومت و محافظت از موتور آن تعبیه شده است.

هود جزیره ای

هود جزیره ای برای آشپزخانه هایی طراحی شده که اندازه کوچک دارند چرا که تمامی ابعاد این نوع هود  کوچک بوده و در مجموع یک هود کوچک به وجود آورده است تا کار را برای کسانی که آشپزخانه کوچک با دکوراسیون کوچک دارند راحت تر کند‌. شاید با خود فکر کنید که یک هود کوچک قدرت مکش بالایی ندارد اما کاملا برعکس است چرا که هود جزیره ای با داشتن صفحه مکش بسیار کوچک اما پر قدرت می تواند علاوه بر تهویه هوای مطبوع باعث تصفیه هوای آشپزخانه نیز شود.

لیست قیمت هود فرامکو

قطعا هر محصول از هر برندی یک قیمت معین دارد لیست قیمت هود فرامکو نیز با توجه به ویژگی هایی که برند فرامکو برای این هود قرار داده است مشخص می شود. قیمت هود آشپزخانه با توجه به برند هود، جنس هود، مدل هود، موتور هود و سای  آن مشخص می شود. اما در کل هود فرامکو با توجه به قابلیتی که دارد از قیمت کم تری نسبت به سایر برند ها برخوردار است.

از کجا هود فرامکو مناسب بخریم؟

هود مناسب را باید از فروشگاه های معتبر و به نام خریداری کنید  حتی اگر می خواهیم هود آشپزخانه فرامکو را به صورت اینترنتی بخرید می‌ توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ خرید خود را انجام دهید و از تخفیفات این فروشگاه بهره مند شوید. هود فرامکو خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه و گارانتی ۵ ساله دارد.

پس از خرید هود فرامکو

پس از خرید هود فرامکو باید دقت داشته باشید که نصب این نوع هود را به دست کارشناسان فعال در نمایندگی بسپارید تا گارانتی این محصول برای شما فعال شود. حالا با خود فکر می کنید که نصاب های وابسته به نمایندگی فرامکو را از کجا پیدا کنید؟ در بسته بندی اورجینال هود فرامکو دفترچه راهنمایی وجود دارد که شماره تماس نصاب ها و نمایندگی ها در آن نوشته شده است و باعث راحتی کار شما شده.

کدام مدل  هود بهتر است؟ مدل هود هیچ تاثیری بر روی عملکرد آن ندارد  و تنها موتور هود روی عملکرد آن تاثیر دارد. اکثر هود ها شومینه ای، آسانسوری، کشویی و ... عملکرد یکسانی دارند.

هود ارزان قیمت را از کجا بخریم ؟ شما می توانید با مراجعه به سایت کالا ۱۱۸ ارزان قیمت ترین هود را برای آشپزخانه خود بخرید.

کدام‌ هود سرو صدای کمتری دارد؟ معمولا هود های برند های ایرانی سرو صدای کمتری دارند اما اگر هود کم سرو صدا می خواهید باید از هودی با موتور کم‌ توان استفاده کنید چرا که سرو صدای هود ارتباط مستقیمی با نوع موتور هود دارد.

قدرت مکش کدام برند بهتر است؟ معمولا تمامی برند های ایرانی یک قدرت مکش نزدیک بهم دارند که نمی‌ توان گفت کدام‌برند بهتر است اما هر چه توان موتور بیشتر باشد پس مکش هم قوی تر است.

 





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: